Projekty - 4 kroki

Czyli co potrzebujemy i jak działamy by osiagnąć zamierzony cel i zadowolenie klienta.
1. Charakterystyka problemów akustycznych w celu skutecznej ich eliminacji.

1. Charakterystyka problemów akustycznych w celu skutecznej ich eliminacji.

Zaczynamy od zebrania podstawowych informacji o pomieszczeniu: jego wymiarów, materiałów z jakich jest zbudowane. Określamy funkcje, jakie ma spełniać, po czym wstępnie ustalamy stopień ingerencji w pokój.
Pomiary akustyki trwają od 4 do 6 godzin. W ich skład wchodzi zmierzenie między innymi czasu pogłosu i charakterystyki częstotliwości z wielu punktów, przy użyciu naszego systemu pomiarowego (omnipolarne źródło dźwiękowe i subwoofer) oraz systemu klienta.
Następnie przechodzimy do prezentacji ustrojów, które zabieramy na pomiary. Dzięki temu już podczas pomiarów klient ma możliwość sprawdzenia w jakim stopniu poprawiają brzmienie systemu.


2. Selekcja środków akustycznych potrzebnych do poprawienia akustyki i ich wycena.

2. Selekcja środków akustycznych potrzebnych do poprawienia akustyki i ich wycena.

Analiza danych z pomiarów akustyki pozwala nam na określenie optymalnych warunków akustycznych w pomieszczeniu. Opierając się o obliczenia dokonujemy selekcji rozwiązań i przedstawiając klientowi możliwe ustroje proponujemy kilka opcji wykończenia każdego z nich. Przy wykorzystaniu akustycznych symulacji komputerowych wyznaczamy optymalne ustawienie kolumn i miejsca odsłuchowego.


3. Aranżacja wnętrza z potrzebnymi modyfikacjami poprawiającymi akustykę.

3. Aranżacja wnętrza z potrzebnymi modyfikacjami poprawiającymi akustykę.

Dokonujemy szczegółowej analizy pomiarów. Projektujemy unikalne ustroje rozwiązujące problemy akustyczne tego pomieszczenia. Podczas tworzenia projektu bierzemy pod uwagę indywidualny charakter pomieszczenia i preferencje domowników, tworząc ustroje spójne z wnętrzem.


4. Wykonanie ustrojów akustycznych według ustalonych wytycznych i ich montaż.

4. Wykonanie ustrojów akustycznych według ustalonych wytycznych i ich montaż.

Podajemy klientowi termin realizacji zlecenia. Wykonujemy ustroje według wcześniej uzgodnionej specyfikacji. Następnie ustalamy datę montażu. Na koniec ponownie robimy pomiar akustyki po adaptacji. Przedstawiamy klientowi raport z wykresami przed i po wykonaniu adaptacji akustycznej.